Alla inlägg den 26 november 2009

Av Catten - 26 november 2009 22:12


människor har jag runt omkring mig - först tänkte jag sätta mig och maila till var och en, men ohejdat bekväm av mig som jag är så kom jag på att jag når många,många av er här, så here goes:


  



Av Catten - 26 november 2009 17:49


om jag fått en släng av mjöldrygehallisar utan att ha druckit öl - eller om det är nån mer än jag som tycker att laktosfri mjölk luktar kossa när man värmer den?


*fryner på näsan*

Av Catten - 26 november 2009 13:33


går utan minsta tvekan till T (a.k.a. Hjärtat) som på grund av sjukdom tvingats konstatera att han inte kan åka med sina jobbkompisar på bjudresan till StoraBritannien för att häva öl och skrika på relativt vuxna pojkar som jagar efter en läderkula. Jag borde kanske vara glad, för då slipper jag oroa mig för:


Flygplansterrorister - för visst vet vi att de finns raring, alla konspirationsteorier till trots ;-)


Ölförgiftning - öl är ju ibland gjort på sädesslag och säd kan drabbas av mjöldryga och äter/dricker man det kan man få hallisar och dö! Tamifluhallisarna dör man åtminstone inte av....


Huliganbråk - det vet ju alla att till engelska ligan hör de värsta huliganerna och 3-4 små snickargossar från lilla Sverige vore förmodligen ingen match (!) alls för dem!


Svält - det är ju även det en allmän vetskap att det engelska köket saknar motstycke, i negativ bemärkelse, tänk att behöva leva på fish'n chips i flera dagar! Dessutom kan man få invärtes skador av trycksvärtan från tidningspappret som det är insvept i. För att inte tala om vad den sortens mat gör med hjärt- och kärlsystemet....


Dimkvävning - november i London*say no more*. Kan det bli värre i väderväg?


Tungvrickning - "Tala med bönder på bönders vis, och med lärde på latin" torde innebära att det är utrikiskt språk som gäller däröver. Är man oövad kan de mest smärtsamma tungvrickningar uppstå!


Så strunt samma att han fått krångla med att byta barnhelg, leta sig mer än fördärvad både högt och lågt efter det där försmädliga passet (som kommer att dyka upp två dagar innan det går ut), köra långan väg och pynta fina pengar för att skaffa ett nytt, på det här viset slipper han ju ifrån en MASSA förmodade obehagligheter..... 



Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards