Alla inlägg den 17 november 2009

Av Catten - 17 november 2009 14:17


tydligen visst få svininfluensa.


BigT ringde igår och beskrev väldigt målande hur han hade mått när han fått diagnosen baconsnuva och lite senare enades Hjärtat och jag om att det förmodligen var snuvan han också hade häromsistens. Nog tyckte jag ändå att det var lite underligt att jag inte blev smittad av det vi trodde var hans förkylning då - för vi hölls ju inte på armlängds avstånd om man säger så....


Idag tog jag Gud i hågen och symaskinen i baksätet på Escrutten och for ner till snyggot Å för att lappa lite inför hennes safariresa, naturligtvis kom vi att prata om det som fortfarande verkar vara den stora snackisen. Med tanke på att snyggot är lätt hypokondrisk ;-) har vi pratat om snuvan tidigare och idag kom hon med intressanta uppgifter. Förmodligen har både hon och jag haft flunsan, då när vi åkte till det stora möbelvaruhuset och var så risiga i magen båda två. Jag blev ju utslagen i en vecka efter det, med feber, ledvärk och skallebank så det stod härliga till och tydligen nöffar man inte bara om man insjuknar utan kan känna det så där också.


Där ser man - då stärks jag ännu mer i min övertygelse att inte ta emot något vaccin - I'm a survivor! =)

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards