Alla inlägg den 13 november 2009

Av Catten - 13 november 2009 16:51


Tyvärr handlar de inte såhär på fredagsförkvällen om en vinbox - det hade ju varit lite för trevligt för att vara riktigt sant!


Nä, det handlar om inboxen i min mail och det kan också vara trevligt - om det inte som i det här fallet hade gällt de där fööööööör....tvivlade "skickavidare"messen. På fullaste allvar - hur tänker den kvinna som skickar vidare ett mess där det står i texten att man ska "vidarebefordra det till de tolv kvinnor som betytt mest för dig" och jag ser i listan att vi är i runda slängar ett 25-tal som fått det, varav hälften är män? Hur tänker den person som skickar mig ett mail med innebörden "du är en av de viktigaste människor jag känner" när den kontakt vi har/haft är enbart via ett litet fåtal mess? Och så dessa eviga "nu har jag skickat till dig, skicka tillbaka till mig så att jag får veta om du betyder något för mig - får jag fem svar går alla mina önskningar i uppfyllelse om fem minuter. får jag sju svar - sju minuter osv". OM - jag säger OM man nu har så stora önskningar - varför inte skicka mailet till någon som VERKLIGEN bryr sig?


Jag gör faktiskt inte det - so shoot me liksom!


Har du hängt med här ett tag så vet du att jag har skrivit om det här tidigare, och ja, jag förundras över det igen - det verkar nämligen gå i cykler! Nån som känner igen det?

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards