Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Skolavslutning!!

Av Catten - 12 juni 2009 14:49



Om tio minuter börjar Ängelens sista grundskoleavslutning. Jag är löjligt sjuk och kan inte vara med =( men fadren och P18 är där och ska föreviga frökens sånguppvisning tack och lov. Med en lite ironisk twitch ska hon sjunga den här sången:

 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

12 juni 2009 17:41

Många skruttisar som avslutar en epok och går vidare till nästa idag. Hoppas att inte allt för många slutar i fyllecell bara*sucka*

http://mofs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Snyggot Å

13 juni 2009 12:59

Jag ser att min lilla "fisalisa" har fott nya skolavslutnings kläder... Ge henne en riktg smäll köss mitt på truten från mig!!!

 
GladaKatarina

GladaKatarina

13 juni 2009 15:40

Hon är så vacker! Hade jag varit i hennes ålder, hoppas jag att jag hade lyckats ha samma snygga stil! Emo at heart! :-)

Synd att du missade det! Krya på dig!!

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
sanne

sanne

13 juni 2009 17:45

Vilken söt tjej! Fast lite skumt med datumet på bilden 2002??? det har ju iofs inte jag med att göra, men kan givetvis inte låta blir *skratt*
Hoppas du iaf är på bättringsvägen och att avslutningen blev bra!

http://zephyren.wordpress.com

 
haltochlytt

haltochlytt

13 juni 2009 17:59

Men hur har du det med batterier i kameran. 2 februari 2002?

http://www.metrobloggen.se/haltochlytt

 
Ingen bild

Catten

13 juni 2009 18:36

Mofsen; här har kommunen lyft sig i håret för att ordna ett drogfritt alternativ - man bussar iväg till hemlig festlokal, bjuder på tvårätters och disco + underhållning till sena natten. Tack och lov åker nästan 90% av ungarna iväg och Ängelen hade haft "sitt livs kväll" sa hon =)

Snyggot: Där och i det läget hade jag blivit sminkförgiftad om jag försökt mig på ens en liten puss!!*S*

Jag är såååå glad och stolt över att hon vågar ha sin alldeles egna stil Katarina, ingen annan här i Byhåla sticker ut som hon......

Nyfikna sanne....och Per....Nån gång i urtiden berättade jag ju om min egensinniga kamera som nu med ålderns rätt blivit ännu egensinnigare - den låter sig icke på villkors vis mutas, hotas eller övertalas så att jag kan komma åt att göra något annat än att ta bilder och ta ut ooh sätta in minneskortet.

Btw sanne - var det inte du som skulle önska fram en rik man åt mig, då kanske det kunde bli en ny kamera ;-)

 
Kvasthilda

Kvasthilda

16 juni 2009 13:06

Sååå snygg :-)) Kul med egen stil, som sagt. Gillar färgerna!

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catten - 12 januari 2021 20:59

vad svårt det är ibland att komma till skott med att skriva, trots att det finns massor som jag behöver skriva av mig? Den 4:e fick jag besked om att jag har ny chef till 100% som ska ge mig uppdrag på 60% och att min fd chef har 40% av min tid. ...

Av Catten - 1 januari 2021 20:18

med komplett fullt upp. Nytt uppdrag samt därmed sammanhängande utbildning på jobbet, flytt till en betydligt bättre lägenhet men även besiktningar och extraaktiviteter, jul- och nyårsfirande med restriktioner, pappa som utsatts för bedrägeriförs...

Av Catten - 23 november 2020 13:52

om man precis kan kalla det för "bostadskarriär" när man flyttar från hyrestvåa till hyrestvåa? Men för mig personligen känns det ändå så, främst för att jag flyttar från tredje våningen med dyr utomhusparkering "i mån av plats" till marklägenhet med...

Av Catten - 19 november 2020 16:13

aldrig gjort anspråk på att vara ofelbar. Tvärtom är jag ofta medveten om att jag "borde" gjort annorlunda, bättre, mer, högre osv nästan av födsel och ohejdad vana. Därför blir jag nog lite extra stött när en person som jag en gång stod mycket n...

Av Catten - 8 november 2020 17:25


så innerligt tråkigt och oerhört opraktiskt att vara i isolering i väntan på provsvar. Mest opraktiskt var onekligen att jag hade typ ingen mat hemma, så igår satt jag och funderade ut att om jag åkte till affären strax innan den stängde vid 22, ...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards