Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Catten - 6 juni 2009 13:09


Grattis på födelsedagen till rara K på Färörarna som jag träffar alldeles för sällan!


Grattis till oss alla på Nationaldagen - även om jag i ärlighetens namn inte vet riktigt vad vi firar, men lite tjo och tjim och festligheter är väl aldrig fel?


Grattis till alla andra som tycker att de gjort något som förtjänar en gratulation, passa på idag när jag är generös!*L*


För övrigt snurrar det massor i den lilla trånga skallen för tillfället och det vill liksom inte komma ut i någon ordnad form alls som lämpar sig för nedteckning. Jag vet att ni brinner av nyfikenhet på mitt fascinerande liv...hmm, där kom det där ordet igen. Fascinerande. Intressant. Det har bitit sig fast.......


Fascinerande.


Jag?


Som bara är en krångelåkrumbuktCatt.


Men en fascinerande sådan.


*fnissar*

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards