Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Catten - 10 juni 2009 22:07


Jupp, både bildligt och bokstavligt. Stackars de studenter som sprungit ut igår och idag, regn i stundentmössan är troligtvis inte lika lyckosamt som dito i brudkronan?


Å jag blidde sjuk efter den ljuvliga soliga söndagen. I ofs tror jag inte att det har nåt samband men ändå. Gick och lade mig 21.30 igår, vaknade 3.45 av att jag kände mig som Saharas öken på både ut och insida. Såar av vatten och en värktablett fick mig att somna om igen framemot sex-tiden och när klockan ringde vid sju klev jag plikttroget upp, tänkte bort halsont, ledvärk och feber. For iväg och försökte göra det jag ska göra, men det gick mindre bra och 11.30 gav jag upp och åkte hem, kraschlandade i sängen och sov till in på eftermiddagen då P18 ringde och berättade att han klarat sin uppkörning! Two down, and one to go....körkortskurs för Ängelen på måndag :S


Han var så glad att jag bet ihop och bjöd upp dem på fika, exet hade köpt tårta och det slank ner en del, trots att jag inte ätit mer än tre körsbärtomater och fyra paprikastrimlor tidigare under dagen. När de åkt kollapsade jag i soffan igen och har sovit en sväng till. Ängelen är på 9:ornas traditionella tältövernattning på skolgården och jag ska banne mig krypa i säng igen och sova, sova, sova bort den här f*rb*nn*de febern. Jag hatar verkligen att vara sjuk.

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards