Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Catten - 18 juni 2009 11:33


Jo, det lär det förmodligen bli, precis som de flesta andra år. Och precis som de flesta andra år har jag inget planerat. Jag ser med intresse hur folk ränner runt som små pissmyror för att trixa, fixa och dona och jag måste väl säga att jag beundrar deras ihärdighet. Själv funderar jag på att luta mig tillbaka i soffan och låta den här dagen passera lika obemärkt som igår och förrgår gjorde. Det fanns funderingar på en båttur, men det inhibierade jag. Det fanns funderingar på en husvagnsfestlighet, men konceptet sardin- i- burk i regnet känns inte så tilltalande.


Ängelen bjöd mig med hem till exet och hans "väninna" med barn, men om det är något jag inte vill vara just på midsommarafton aå är det awkward. Gulligt av henne dock, förmodligen utan fadrens vetskap.....Nåväl, jag är inte den som haussar upp mig, jag har firat midsommar 41 gånger tidigare på de mest skiftande sätt och är fullt medveten om att årets längsta natt blir det oavsett om jag skålar för den eller inte. Några blommor under huvudkudden tänker jag inte ha heller, jag har drömt de mest rysansvärda febermardrömmar på sista tiden så tänk om jag skulle drömma om en zombie - vilket öde liksom!!


Så folket - oavsett om ni firar i stan, på landet, i båten, i husvagnen, i sommarstugan, på jobbet, ensamma, med släkten, med familjen, med vänner eller med den älskade: Ha en riktigt underbar midsommar!!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards