Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

Sjöngom..

Av Catten - 9 juni 2009 17:22


studentens lyckliga dar gjorde vi igår, Ängelen och jag. Det var jobbigt. Men lite trevligt också, som två främmande fåglar mittibland släken på närmare 60 pers. Den yra studenten överöstes med presenter och hyllningar och trots att hon går ut till arbetslöhet i en rutten lågkonjuntur utan planer på att läsa vidare verkade hon rätt glad. Misstänker dock att hon vaknade med viss skallebank i förmiddags *L*


Bortsett från det har jag nog bara en sak att säga:


Läs den här artiklen och begrunda...kunde du sagt det bättre själv? =)


 http://www.aftonbladet.se/sofismode/article5227894.ab


*fortsätter att le*

 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

9 juni 2009 21:11

HAHAHAHAHHAHAHAHAAA!! YESSS!! Oerhört bra!!

"Räck upp handen du som aldrig hört en man tala om att det sexigaste som finns är ”en självsäker, naturlig tjej som älskar sin kropp”.

Med det menar de förmodligen inte att de gillar osminkade tjejer med bleka, håriga ben och chipsknubbiga lår.

(...)En riktig kvinna försöker inte, hon bara är. Silkeslen och underviktig. Av naturen."

Ååååhh vad det är farligt med riktigt RIKTIGA kvinnor!

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Snyggot Å

9 juni 2009 23:05

Jaaaaa, jag vet den är ju bara bäst lixom!!! Det ska bli spännande att höra henne i radio nästa tisdag ;) (kolla hennes blogg, där står var, när och hur) :P

 
Yasha

Yasha

9 juni 2009 23:15

Nu har jag bara läst ett utdrag ur "Våtmarker" och jag kan säga att det är lite mycket äckligt till och med för mig, jag kommer inte att läsa den. Jag är nämligen extremt äckelmagad och har bacillskräck även när det gäller ord. Det finns dock en poäng, helt klart. Och jag är glad att debatten förs.

http://yasha.bloggagratis.se

 
kastrullis

kastrullis

15 juni 2009 13:13

Den är så sjukt bra, den där krönikan, borde vara obligatorsik i kidsens undervisning, i ämnet livskunskap, sex och samlevnad eller vad fan som helst.... Grym!

http://kastrullapan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catten - 12 januari 2021 20:59

vad svårt det är ibland att komma till skott med att skriva, trots att det finns massor som jag behöver skriva av mig? Den 4:e fick jag besked om att jag har ny chef till 100% som ska ge mig uppdrag på 60% och att min fd chef har 40% av min tid. ...

Av Catten - 1 januari 2021 20:18

med komplett fullt upp. Nytt uppdrag samt därmed sammanhängande utbildning på jobbet, flytt till en betydligt bättre lägenhet men även besiktningar och extraaktiviteter, jul- och nyårsfirande med restriktioner, pappa som utsatts för bedrägeriförs...

Av Catten - 23 november 2020 13:52

om man precis kan kalla det för "bostadskarriär" när man flyttar från hyrestvåa till hyrestvåa? Men för mig personligen känns det ändå så, främst för att jag flyttar från tredje våningen med dyr utomhusparkering "i mån av plats" till marklägenhet med...

Av Catten - 19 november 2020 16:13

aldrig gjort anspråk på att vara ofelbar. Tvärtom är jag ofta medveten om att jag "borde" gjort annorlunda, bättre, mer, högre osv nästan av födsel och ohejdad vana. Därför blir jag nog lite extra stött när en person som jag en gång stod mycket n...

Av Catten - 8 november 2020 17:25


så innerligt tråkigt och oerhört opraktiskt att vara i isolering i väntan på provsvar. Mest opraktiskt var onekligen att jag hade typ ingen mat hemma, så igår satt jag och funderade ut att om jag åkte till affären strax innan den stängde vid 22, ...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards