Direktlänk till inlägg 22 februari 2008

Varför

Av Catten - 22 februari 2008 16:50

kan inte jag få jobb som välbetald logistikchef?


Exet tror åtminstone att jag fortfarande står för logistiken, idag ringde han MIG och frågade hur länge Apoteket hade öppet.......*ser förvirrad ut* Jag har aldrig jobbat på Apoteket, är inte stamkund där, har inte alla affärers öppettider inprogrammerade och bor inte granne med nämnda insitution så jag kan kika ut och kolla.


Det är nog det där lilla ordet igen, det som jag har så jäkla svårt för....jag kan inte vara allas dräng - eller snarare jag VILL inte vara det längre!! Kan inte nån ta hand om mig istället :(

 
 
Ingen bild

LoneWolf

22 februari 2008 17:05

Men.... när stänger det då?
Lämna oss inte ovetande i denna svåra fråga i mänsklighetens intresse. =P

 
sus

sus

22 februari 2008 17:22

Ibland undrar man...

Sitter och har skittråkigt och roar mej med att kolla runt lite på nya blogginlägg för att se om det finns något intressant livsöde eller intressanta berättelser att läsa.

Skulle nästan ge upp (tror det var tramsigare än vanligt idag...)när jag hmanade här hos Catten. Nu har jag läst om näspiercing (*spärrar upp ögonen och höjer brynen i ren förskräckelse, ryser*)

Men det är snyggt! Men jag vågar INTE! Har funderat på naveln, men bara att nypa i skinnflärpen gör ju så ont att jag nästan grinar...

Slump?

Sen ser jag att du och jag har en gemensam bloggvän!
Kul!

...och det där med logistiken...
Du kan ju tipsa (papphammar?)om att "Gula sidorna finns på internet" eller hitta.se
Kramen!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jonas

22 februari 2008 17:57

Jaså,frågelådan?Kom upp hit tar så kan jag ta hand om dig ;)

 
Birdie

Birdie

23 februari 2008 09:13

*fnissar åt LoneWolfs kommentar*
Och du... jag hoppas VERKLIGEN han fick leta reda på det där själv nånstans...

http://www.birdie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catten - 12 januari 2021 20:59

vad svårt det är ibland att komma till skott med att skriva, trots att det finns massor som jag behöver skriva av mig? Den 4:e fick jag besked om att jag har ny chef till 100% som ska ge mig uppdrag på 60% och att min fd chef har 40% av min tid. ...

Av Catten - 1 januari 2021 20:18

med komplett fullt upp. Nytt uppdrag samt därmed sammanhängande utbildning på jobbet, flytt till en betydligt bättre lägenhet men även besiktningar och extraaktiviteter, jul- och nyårsfirande med restriktioner, pappa som utsatts för bedrägeriförs...

Av Catten - 23 november 2020 13:52

om man precis kan kalla det för "bostadskarriär" när man flyttar från hyrestvåa till hyrestvåa? Men för mig personligen känns det ändå så, främst för att jag flyttar från tredje våningen med dyr utomhusparkering "i mån av plats" till marklägenhet med...

Av Catten - 19 november 2020 16:13

aldrig gjort anspråk på att vara ofelbar. Tvärtom är jag ofta medveten om att jag "borde" gjort annorlunda, bättre, mer, högre osv nästan av födsel och ohejdad vana. Därför blir jag nog lite extra stött när en person som jag en gång stod mycket n...

Av Catten - 8 november 2020 17:25


så innerligt tråkigt och oerhört opraktiskt att vara i isolering i väntan på provsvar. Mest opraktiskt var onekligen att jag hade typ ingen mat hemma, så igår satt jag och funderade ut att om jag åkte till affären strax innan den stängde vid 22, ...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards