Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Catten - 5 februari 2008 14:39

kan säkert vara en underbar upplevelse - om man är trapetsartist, hangglidare eller fallskärmshoppare!!


Jag är inget av det, och lider dessutom av fruktansvärd svindel -jag kliver inte ens upp på en stol om jag inte är tvungen...trygg marknivå är min grej. Men nu hänger jag verkligen i luften i bildlik bemärkelse. Väntar, väntar och väntar på att få ta mark, även om det blir med en duns - för nu måste någonting hända! One down and plenty to go - det sk "förhållandet" jag varit inblandad i under senaste halvåret har avvecklats - på gott och ont, men det finns annat. Annat som på sitt sätt också påverkat det tidigare nämnda beslutet.


Vad jag väntar på nu är besked från en massa olika håll. Från AF om jag får ingå i nysatsningen projektet "Finsam", från min läkare om han tänker fortsätta sjukskriva mig så att jag får ingå i projektet, från FK om de iså fall godkänner den sjukskrivningen och betalar ut någon sjukpenning, från bostadsbolaget om de accepterar min avbetalningsplan på den ENORMA sluträkning jag fick på elen, från FK om de godkänner avskrivningen på återbetalningen på bostadsbidraget, från CSN om jag får anstånd med återbetalningen på studielånet, från SossEk om huruvida de ens tänker ta upp mitt ärende om ekonomiskt bistånd. Pengar =(


Och om inget besked är positivt? Då försvinner jag. G har redan tittat ut en jordkällare åt mig och gått för att handla hallonsaft, som jag tänker tigga av honom för att överleva. Nu hänger jag bara i luften............

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards