Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Catten - 9 februari 2008 13:47

och jag som gnällt och gnällt och längtat så efter den är inte ens ute i det vackra vädret!


Fyyyyy på mig, men vädret är liksom inte riktigt kompatibelt med min sinnestämning - jag sitter inne och lyssnar på nostalgitrippar istället, som The Cures "Pictures of you". Funderar på en rensning i "Mina bilder" men kommer mig inte riktigt för......


Uäck, måste vakna till och bli människa igen på ett eller annat sätt. Fick veta häromdagen att Å har skaffat mig en pojkvän...inte alls i egensyfte, då han "råkar" vara granne med dem *L* Så nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska välja honom, eller göra som jag tänkt och anmäla mig till "Frusna män söker kärlek" på Kanal 5. Jag menar...hur många karlar som helst kan jag ju inte ha springande efter mig ;-)


En klar fördel med att bo i Pajala vore ju snön...och skoterfärder! Men jag vet inte, det ÄR ju en bit bort från "civilisationen" - fast vad har jag här att göra, vid närmare eftertanke? Jag är ju så ociviliserad själv att jag nog skulle passa däruppe..och en fördel till finns det: norrländska män är ju kända för att vara rätt tystlåtna, vilket torde innebära att jag skulle få prata oavbrutet! *S*


Mja...det är nog ingen dum idé ändå...för några år sedan bussades ju kvinnor från hela Sverige upp dit, så konkurrensen lär inte vara så svår, nån jäkla ungkarl bör där ju finnas även om jag inte faller hotellägaren i smaken? Ska tänka på det där nån dag till, och väga en man, händig med motorsåg och med ett "kärt litet hus" mot en trygg norrlänning med hotellrörelse. Att jag alls inte träffat den händige mannen bekymrar inte Å, "han är ju singel" säger hon, och det är tydligen allt som behövs.....


Fast å tredje sidan...karlar - orka med dem!!!


Btw kan jag säga att det funkar URDÅLIGT att försöka bli berusad på Baileys...allt klibbigt socker gör att energinivån rusar i topp istället för att man blir försjunken i sån där skön letargi.....



Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards