Alla inlägg den 5 november 2008

Av Catten - 5 november 2008 06:09

vis har jag lyckats kravla mig ur sängen.....


Efter fyra långsovarmorgnar (ja, det ordet finns - jag uppfann det just!) trodde jag nog att jag skulle vara mer död än levande idag men si! det fungerar - jag är här och för så vitt jag vet kan inte zombies (r?) använda tangentbord vilket i sin tur borde innebära att jag......lever! För första morgonen sedan i fredags har jag inte blivit kapitalt genomsvett av att klä på mig och det tar jag som ett friskhetstecken. Tack vara extrafilt och Pumakattvärme frös jag inte heller riktigt så mycket i går kväll så att jag skakade ur sängen och det innebar i sin tur att jag somnade före halv tre inatt. Måhända är det därför jag känner mig - om inte direkt pigg så iallafall som en människa?


Nu ska jag "bara" komma vidare oxå - in i det yttre lagret av kläder, och så ytterkläder ovanpå det. Jag menar - vi snackar NOVEMBER här! Det innebär för en stackars hårt prövad utomhusarbetare som mig: dubbla strumpor (det trodde jag aldrig om mig själv, tänk vad man drivs till), trosor,  långfillingar, arbetsbyxor, bh, linne, långärmströja, stickad kofta och arbetsjacka, mössa och handskar. Noteras bör att jag vill inlägga en protest mot de jäkla handskar som anses som "standard" i yrket. Såååååå jävla värdelösa, för de blir komplett genomblöta av till och med lite dagg, och då fryhyhyhyhyhyhyhyser man oerhört snabbt om lilla tassen....


Nä, om jag skulle ta och sluta dravla här och försöka komma mig iväg istället? Ha en most charming and entertaining dag hörninini - det ska jag försöka ha...kom just på att jag är bjuden på plastbunkeparty ikväll. Moff liksom!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards