Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Catten - 17 oktober 2007 10:22

Jopphejdi hej jopp hej da, jag mår bra - tralalala!


Eh.....*rodnar*. Nej, jag är ingen multipel personlighet och jag är inte heller bipolär. Inte för att jag skulle skämmas för att vara det eller så men...usch, nu trasslar jag in mig känner jag.


Vad jag menar är att mitt humör gör så snabba kast, från dag till dag - ibland från morgon till kväll - att jag inte riktigt hinner med!! Så länge det är på "rätt håll" så är det ju helt okej och det är det just nu och jag tänker INTE ta ut något annat i förskott. "Just idag mår jag bra, just idag är jag stark, jag förs framåt av kraftiga vindar"...nåt sånt sjöng han - Kenta och jag är benägen att hålla med honom. På senaste tiden har det blivit mer och mer uppenbart för mig hur viktigt det faktiskt är att "Carpe diem" - hur slitet det uttrycket än har kommit att bli.


Har jag en fin stund i telefon så är jag glad för det, istället för att gräma mig för att vi inte pratade IRL. Köper jag tre fina doftande äpplen så njuter jag av dem istället för att irritera mig på att pengarna inte räckte till fler. Ligger Pumakatten på mig hela natten och jag vakanr stel som en trumpinne så försöker jag ialla fall vara glad över att det lilla livet tycker så mycket om mig att hon kan ligga blickstilla på samma ställe i flera timmar.


Nu ska jag gå och bråka lite med ett par tygstycken som jag hittade i min låda. De ska bli nya gardiner och kuddfodral. Inte den lila sammet jag hade velat ha men inte har råd med, men helt klart good enough!! *nöjd*

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards