Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Catten - 13 oktober 2007 13:25

"Life is a rollercoaster, you just gotta ride it!"


Under hösten är både bergen högre och dalarna djupare än någonsin annars. Magnerverna är känsligare och funderingarna är inte lika "avskakbara" som under sommaren. Alla varför, om och kansken samlas på hög likt höstlöv inom mig men tyvärr glimmar de inte lika vackert som de djupröda och gyllenbruna lönnlöven jag sparkar upp under mina rastlösa promenader.


Om jag inte hade, om jag bara kunde, om jag kanske skulle.....men om inte om fanns så skulle grisar kunna flyga (eller kanske gå i taket va, Å ;-)?) Så finns det egentligen någon anledning till att hålla på att älta och älta sådant som är faktum, oföränderliga sådana? Antagligen inte. Det är bara inte så lätt att bli av med dem alla gånger.....


Dags för dagens promenad, jag ska trotsa de vildsinta älgjägarna och gå min skogsrunda...hör ni inte av mig mer så vet ni varför! *L*

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards