Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Catten - 3 mars 2010 15:05


har dagens bästa varit ett besök i det som tack vare Hjärtat blivit en favoritbutik, och den ligger dessutom  här på hemmaplan i lilla Byhålan.


Jag har alltså gjort ett besök på min privata bokrea, jag bojkottar nämligen gladeligen bokhandelns som inte alls är den bokrea som jag minns från min ungdom, när det verkligen handlade om REA på restexemplar och inte som nu, något prisnedsatta nyutgåvor   


På *reklamar* KUPAN *reklamar* har jag fyndat idag - nio stycken romaner i nyskick för fem (5) kronor stycket! Gissa vem som ska sitta med näsan nerstucken i en ny bok om dagen nu =) Tack och lov att jag inte smittats av F:s bokskorpionsskräck utan kan både låna på bibliotek och shoppa eget på ovan nämnda eminenta butik - och tack du/ni okända Byhålebo(r) som med så varmt hjärta skänker dina/era utlästa böcker så att jag - som för övrigt inte lider av något slags ägandebegär kan få fylla mitt hem med min sorts dyrgripar <3


Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards