Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Catten - 28 januari 2008 12:23

banne mig inte tid med er nu! *L*


Jag har fullt upp med att studera samspelet mellan hund och katter - eller för att vara ärligare: hur katterna fullständigt regerar över hunden! vid två tillfällen nu har Puman sagt ifrån med förfärande skarphet, båda gångerna för att skydda MIG!!! Q- hunden väger väl i runda slängar 25 kilo mer än henne, är tio gånger så stor och ska (enligt uppgift) ha 600 kilos tryck i käkarna när han hugger....trots sin yttre överlägsenhet backar han dock! det har säkert en massa med ålder, revir osv att göra, men det orkar jag inte reflektera över just nu! Tycker bara det här är spännande, spännande!!


Åsså har snubbelkärringen varit framme igen - igår i skogen halkade jag TVÅ gånger på slemmiga rötter och drumlade i backen som en skadskjuten älg =( Första gången tog jag naturligtvis emot mig med högerarmen och andra gången landade jag självklart på den sidan....vad handlar det här om, det här att jag ALLTID måste skada mig på den sidan som redan är skadad? Ont har jag , men det ska jag bota med att åka iväg och låta mig bli bjuden på fika i eftermiddag!


Åsså har jag slutat att både tolka och övertolka, ska sluta tänka och bry mig - även om det inte är det allra lättaste, men trägen vinner!!


Nu ska Q-hunden ut och kissa igen.......


Vaktkatterna Frank och Puma:

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards