Alla inlägg den 10 september 2012

Av Catten - 10 september 2012 14:45


Bara någon timme efter gårdagens känslomässiga urladdning kom en betydligt mer fysisk sådan. Jag blev, på bara någon timme, totalt och fullständigt genomförkyld :(


För varje timme som gick fick jag fler och fler symptom och vid 20-tiden på kvällen fick jag till slut inse att det inte skulle gå att åka till jobbet idag. Sjukskrivning är något jag egentligen aldirg haft problem med tidigare, men med tanke på hur vår arbetssituation ser ut för tillfället, och det fullständiga vikariestoppet så är det ju med viss bävan jag utsätter mina kollegor för att arbetslaget decimeras.


Men å andra sidan, hade jag gått dit idag så hade jag förmodligen smittat ned dem, och så hade jag fått jobba ensam nästa vecka....fast jag ringde nyss och infade om att jag inte komer imorgon heller, jag har ff feber och orken, ja den har ju varit bättre om en säger så!


Näsdroppar, halstabletter, massor av pappersnäsdukar och så soffläge - det har varit och är dagens plan.

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards