Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Catten - 4 mars 2013 21:54


så känner jag ju mig liksom skyldig er en hel massa inlägg för att liksom "komma ikapp".


Fast just nu är det så att det mesta jag har på hjärtat och skulle vilja/behöva blogga om är både utlämnande och elakt....


Å andra sidan har jag inte fått extra betalt för att vara snäll, kossor är snälla och jag är ingen kossa och jaddablaha....men jag tror ändå att de där inläggen får vänta ett tag, kanske mognar de till och blir mindre "elaka" och mer insiktsfulla om det får rinna lite vatten under broarna?


Å tredje sidan så är det väl just den sortens inlägg en anonym blogg på nätet är till för - att kunna dela med sig av sina funderingar och förhoppningsvis få feedback på dem från läsarna? Fast då krävs det ju VERKLIGEN att det är en anonym blogg....och du, du och du vet ju vem jag är så då blir det kanske inte så bra trots allt?


Blä.


Imorgon ska jag blogga om en betraktelse och lämna de djupare funderingarna därhän. På återseende!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards