Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Catten - 1 februari 2010 22:22


inte det att det inte händer något - tvärtom har jag fått försenad julklapp (igen), ska vara värdinna på en stand-upkväll, har jag varit med Hjärtat hos hans bror på födelsedagsfest och skrattat mer än jag kan minnas att jag gjort på länge, träffat makalösa människor, åkt frustrerande mycket buss, fått veta att jag ska bli heltidsmamma igen, kört i sju olika sorters väder på en tvåtimmars resa, fuckat upp mitt försök till hälsosammare ätande, fått en ny granne med en 24/7 skrikande bäbis, försökt tala vett, blivit stolt och oväntat ägare till en ny kamera (TACK Hjärtat!!!), gripits av mordlust, behärskat min tunga genom att bita mig hårthårthårt i kinden mm mm.


Det är "bara" det att orden inte riktigt vill komma ut på MITT sätt, bli formulerade så där som jag vill ha dem för att vara nöjd med dem......så jag ruvar, och bidar min tid. Bäst vad det är kommer jag förmodligen dock inte att kunna hålla käften/fingrarna.

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards