Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Catten - 20 februari 2010 13:57


Naturligtvis är jag - liksom de allra flesta människor - behäftad med diverse fel och brister. (Jag vet att du har svårt att tro det Hjärtat, men så är det  )


Igår kväll fick jag veta om ett fel jag inte ens rimligtvis visste att jag kunde ha, och då är jag ändock en rätt insiktsfull person.


Jag gör nämligen fel som gillar snön. Jag har inte ens RÄTT att gilla snön!


Varför?


Jo, för att jag inte tillhör dem som måste ut och skotta fram bil/vänta på kollektivtrafik i ovädret.


På grund av min arbetslöshet är jag alltså diskvalificerad från att ha åsikter om vädret - detta i landet Sverige där ALLA ALLTID åtminstone kan prata om vädret.


Jag fick också veta att på ovanstående grunder har jag egentligen inte heller rätt att ogilla snön. Catten som neutrum? Är det något jag har, alltid har haft och förhoppningsvis alltid kommer att ha så är det just ÅSIKTER!


Alltså fortsätter min intensiva hatkärlek till det ruggigt underbara vinterväder vi har, med härlig vit snö i massor och överjävligt dåligt skött snöröjning.


Så det så!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards