Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Catten - 1 februari 2017 20:49


Förkylningsinfluensan fick mig till slut - och i agonyn över att vara hemma när det känns som om ALLT händer på jobbet lyckades jag såklart äta sönder min gamla amalgamlagning ytterligare   


Men varför vara bitter, jag fick ju se fem avsnitt av en serie som jag blivit tipsad om  - "Emerald City" och den var helt okej, nu när jag tröttnat på "Haven" där saker och ting liksom bara upprepar sig, med en ny twist i varje avsnitt iofs men ändå.....Började också titta på "The Tudors" när nu den streamingtjänst jag har tillgång till inte visar "The Crown" som jag mycket hellre hade velat se men redan en kvart in i första avsnittet insåg jag att det var för mycket både sex och våld för mig. Och de få andra serier jag skulel kunna tänak mig att vara intrresserad av är inne på allt ifrån säsong IV till säsong IX mend typ 14 avsnitt per säsong....nej det orkar jag inte    Speciellt inte eftersom jag vet att det enbart är när jag är sjuk som jag tittar på tv/serier.


Ont har jag också, den här kroppastollen är ju inte van vid att ligga och sitta riktigt i den här utsträckningen så trots att jag är trött, trött, supertrött så gör det för ont att ligga ned så länge som jag egentligen skulle behöva sova. Men jaja, ingen lovade ju mig att livet skulle vara en dans på rosor.....

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards