Alla inlägg den 22 oktober 2020

Av Catten - 22 oktober 2020 21:25

några dagar med extrem psykosocial stress på jobbet har nog det absolut värsta lagt sig, även om det fortsätter att gunga.

Igår hade jag dessutom först ett ganska långt nämndsmöte, där nackdelar med digitala möten blev mer uppenbara än tidigare - därefter ett kort, intensivt och bra digitalt möte i vår internfeministiska grupp. Dagens tema blev härskartekniker, något som inte enbart används av män gentemot kvinnor utan även av äldre kvinnor gentemot yngre - och är precis lika kränkande.

Jag sov ett rejält antal timmar, men drömde så kaotiskt och intensivt att jag vaknade lika trött. Dagen har gått i någon slags halvfart, och nu under kvällen har det poppat upp ett antal förkylningsblåsor så det blir förmodligen (och som vanligt) en helg i stillhet. Hade annars tänkt ta med mig "di gamle" till kyrkogården och göra iordning hos mormor, mostrarna och morbröderna inför Allhelgonahelgen. Vi får se..

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards