Alla inlägg den 27 februari 2016

Av Catten - 27 februari 2016 13:16


gick fantatiskt bra, men satan i gatan så jobbigt det var. Så många moment, både logistiskt och praktiskt, som skulle klaffa ihop och det var (såklart) jag som fick ansvaret att hålla i det. Hyra släp, passa tvättider, se till att tvättat och otvättat hålls minutiöst isär, bära möbler och helst inte komma i kontakt med det tvättade efteråt IFALL ATT osv osv osv...vilket innebar att min stressnivå var uppskruvad på total och komplett maxnivå, jag glömde bort att äta och igår var jag ett totalt vrak.


Och ändå är ungefär bara hälften gjort, och jag förmodar att det blir jag som tar tag i fortsättningen också. Alternativet är att kasta in en molotovcocktail och låta skiten gå upp i rök, men eftersom där finns grejer som Ängelen vill ha så är det förmodligen inget alternativ. Vi ska boka ytterligare en gasning och nu när vi burit bort alla stoppade möbler så hoppas vi hårt på att kräken dels åkt med dem till skroten och dels att de kräk som mot förmodan finns kvar dör mycket lättare när det bara finns hårda ytor och ingen mjuk stoppning att gömma sig i. Håll tummarna!!!



Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards