Alla inlägg den 28 november 2007

Av Catten - 28 november 2007 14:54

i mitt hus där jag bor, i mitt mitt mitt mitt mitt hus, där jag har fått nog...eller snarare hemma på min gata i byn...där råder parkeringsförbud!


Inte så dumt när man tänker efter,  för gatan är smal och ligger i ett villaområde. MEN...det händer att jag parkerar där ändå! Som när jag har mycket att bära, eller vid de tyvärr inte alls så sällsynta tillfällen då parkeringen bakom huset är full. Alltså parkerade jag där igår när jag kom hem med tre matkassar, en bal toapapper, en säck morötter oh lite annat smått och gott. Dessutom var klockan efter 16 så parkeringen VAR full.


Och imorse när jag tittade ut hade jag naturligtvis fått en p-bot *suckar* Omedelbart infinner sig orättvisekänslan, jag VET att jag gjort fel, men alla andra då, som STÄNDIGT parkerar på gatan?? Av tre bilar bredvid min hade dessutom ingen mer fått några böter? Jaja, det är väl bara att betala och se glad ut...eventuellt slänga iväg ett brev till Allbohus och kräva mer p-platser.....


Nu ska jag tvätta, det stärker ju också lyckokänslan!!

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards