Alla inlägg den 7 november 2007

Av Catten - 7 november 2007 21:41

...och kommer aldrig åter!!


Idag var jag tillbaka på mitt jobb. Jag har inte arbetat där sedan 24 april 2005 och idag var jag bara tillbaka för att få det slutgiltiga beskedet om min uppsägning. Jag får lön under uppsägningstiden och behöver inte komma tillbaka för att arbeta under den tiden. Det känns så bra att äntligen få besked och få "bocka av" ytterligare ett oromoment i mitt redan så turbulenta liv.....


Nu är det ett sista möte med VD, VC, AF, FK och mig för att klara av pappersexercisen, sen är det ett avslutat kapitel i mitt liv! Då är det dags att gå vidare, med arbetsprövning på "riktiga" arbetsplatser i förhoppningen att hitta någon där jag "kan göra mig oumbärlig" *L*


Nåväl, en dag i taget....just nu är jag bara trött, trött, trött efter anspänningen och orkar nte planera för någonting. Har en hel del telefonsamtal jag borde ringa imorgon, men jag tror de får vänta tills jag smält det här lite.......



Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards