Direktlänk till inlägg 14 september 2007

Ytterligare en lista....

Av Catten - 14 september 2007 09:25

1. Vilken svordom använder du mest? Ammen vaffan!!
2. Äger du en iPod? Nej
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

4. Hur många resväskor äger du? Två gigantiska röda, varav en på hjul

5. Använder du flip-floppar? Inte sådana där plastiga, men har sandaler i det stuket
6. Var köper du dina matvaror ifrån? ICA eller Willys
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jo, inte så fotogenisk sådär
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Tyvärr Simpsonsfilmen

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? En kompis, ungar....låter! *L*

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa!

11. Har någon någonsin kallat dig lat? "Förslöad" säger jag ofta själv
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Funkar ändå inte!
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Senast var det Eurythmics Greatest Hits

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Just nu? Oj...VNV Nation kanske, det finns ju så måååånga!

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hemlighet, för mig? *fnissar*
16. När var det senast någon stötte på dig? *classified*
17. Vad åt du till middag senast? Bakad potatis och coleslaw
18 Använder du huvtröjor? Aldrig!
19. Kan du vissla? Eh, nae...det kan jag faktiskt inte

20. Vem var den senaste som ringde dig? Pappa
21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? I stort sett allt utom Pariserhjulet och "fritt fallgrejen"
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Så intressant som jag är - självklart!

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0472
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ja det är klart, gör jag fortfarande ibland
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? En halvtimme med bil kanske
26. Hur många syskon har du? Stora Syster

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Jaaaaaaaaaaaa! *rodnar*

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Syftet med att kunna det?

29. Äger du några popband t-shirts? Aldrig haft faktiskt!

30. När flög du senast? Oj, - 95 kanske? Jag har tappat vingarna sen dess....
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
32. Läser du för skojs skull? Ja, varför skull man annars läsa?
33. Pratar du några andra språk? Engelska o lite tyska
34. Diskar du din egen disk? Ja, tyvärr!
35. Har du gråtit offentligt? Antagligen, begravningar är väl offentliga?
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Det liksom ploppar in av sig självt hela tiden!

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, både och!
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det vore ju faktiskt rätt trevligt!
40. Kan du kasta macka? Japp, ytterligare en sak lilla pappa har lärt mig!
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, jag har ju tappat vingarna! 
42. Vad har du med dig in på bion? Nåt plockgodis kanske...

43. Vem var din favoritlärare och varför? AnnMari på mellanstadiet, hon var ÄKTA!

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Vettu, jag har inte frågat om sånt!

45. Vad har du för väder? Grått, blåsigt och riktigt tråkigt!

46. Har du en blogg? Som synes....
47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska, Socialvetenskap
48. Gillar du att flyga? Vingarna vännen...vingarna!

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Det beror på vem partnern är - men ärlighet känns viktigt!

50. När sov du senast på golvet? I julas, när luften gick ur madrassen *L*
51. Vilken är din favorit drink? Ähem.....no comments!
52. Gillar du din boende-situation? Både ja och nej av en massa anledningar
53. Vilken är din mammas hemstad? by: Hallabro
54. Din pappas hemstad? också en by: Konga

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fungera och fungera...på ett dygn vill jag nog ha ihop 4 + 1 ialla fall

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Knappast va! *S*

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Trubbel minns jag inte, tjejer gjorde sällan det på min tid!

58. Vilken är din favoritfrukt? Många många...stora blåa druvor är läckra!
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 40+

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Skjoar du? Såg faktiskt ett stavfel här i frågorna men...orka!

62. Tror du på liv på andra planeter? Jo, nån form av liv finns det, det vet vi ju nu!

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det har jag trängt bort!

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud är könlös, ett annat väsen

65. Vad var det senaste du åt? Fil och flingor

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag är så trevlig att jag kommer överns med ALLA *vänder mig om och kräks*

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Inte vet jag, men FEL valde de!

68. Gillar du senap? Så där....
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Bryt ihop och gå vidare!
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Om jag blir blind så kanske
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Den kattvättande damen i Simpsonfilmen

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Aldrig gjort...
73. Tycker du om att krama folk? Oja, men inte totala främlingar..

72. Äger du en digitalkamera? Japp
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Babben Larsson! (och Lisa Miskovsky) *flinar*
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, faktiskt, även om jag själv är en slarva så vart....

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Åh, det är flera stycken!77. Vad är du allergisk mot? Intolerans?

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Samvete, nä knappast!
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Cheezers, säkert nåt lika nerdigt som mitt nuvarande namn men mer "manligt"

80. Vad ska du göra när du skrivit svaret på detta? Klä på mig och ta en promenad!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catten - 12 januari 2021 20:59

vad svårt det är ibland att komma till skott med att skriva, trots att det finns massor som jag behöver skriva av mig? Den 4:e fick jag besked om att jag har ny chef till 100% som ska ge mig uppdrag på 60% och att min fd chef har 40% av min tid. ...

Av Catten - 1 januari 2021 20:18

med komplett fullt upp. Nytt uppdrag samt därmed sammanhängande utbildning på jobbet, flytt till en betydligt bättre lägenhet men även besiktningar och extraaktiviteter, jul- och nyårsfirande med restriktioner, pappa som utsatts för bedrägeriförs...

Av Catten - 23 november 2020 13:52

om man precis kan kalla det för "bostadskarriär" när man flyttar från hyrestvåa till hyrestvåa? Men för mig personligen känns det ändå så, främst för att jag flyttar från tredje våningen med dyr utomhusparkering "i mån av plats" till marklägenhet med...

Av Catten - 19 november 2020 16:13

aldrig gjort anspråk på att vara ofelbar. Tvärtom är jag ofta medveten om att jag "borde" gjort annorlunda, bättre, mer, högre osv nästan av födsel och ohejdad vana. Därför blir jag nog lite extra stött när en person som jag en gång stod mycket n...

Av Catten - 8 november 2020 17:25


så innerligt tråkigt och oerhört opraktiskt att vara i isolering i väntan på provsvar. Mest opraktiskt var onekligen att jag hade typ ingen mat hemma, så igår satt jag och funderade ut att om jag åkte till affären strax innan den stängde vid 22, ...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards