Alla inlägg den 2 april 2010

Av Catten - 2 april 2010 23:00


Då var det dags igen - att fylla 28 för....nittisjättonde gången?


  


Rättare är väl att säga som det är:


Imorgon tippar jag ytterligare ett år över på rätt sida om de fyrtio, närmare bestämt det tredje. Det känns helt okej. Inte själva "fyllandet" i sig, det är inte så märkvärdigt även om jag skulle ljuga grovt om jag försökte övertala mig själv och andra om att jag inte vill bli grattad och kanske få nåt litet kuligt ifall nån känner sig manad.


Men bara om man känner sig manad alltså - och det gör man ju?    Dagen skall firas (?) med ungaflocken och föräldrarna, lillefar fyller ju också år i påskahelgen och förmodligen kommer det som vanligt att avätas rent hiskeliga mängder mat och fika - jag har fått den höga äran att få baka min egen tårta och då valde Ängelen att jag skulle baka en Schwarzwald.....nötmaräng, vanlijgrädde och choklad känns helt okej, jag kan förmodligen klämma dit lite banan också så blir den perfa!!


Vi ses igen när jag blivit lite äldre, och tills dess:


GLAD PÅSK!!


Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards