Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Catten - 27 augusti 2007 14:42

Hassegu så många darlings jag har!


Söta rara birdie som får mig att skratta så fort jag loggar in här. Ängelen som i sin tonårsvillervalla får mitt hjärta att blöda och värka och glädjas åt att hon är hon. Storeson som bara är för UNDERBAR i sin "nyssblivitvuxentrygghet". Gullesonen som är så söt med sin Binakärlek. Cuddi som finns i vått och torrt. Lillefar som inget kräver utan bara ger och ger. Systeryster som jobbar och jobbar och sliter, men ändå har tid för ett msnord då och då. L, så ny och ändå så nära *kramas*.E-L som "mammar" mig och blir "mammad" tillbaka. A, som helt osjälviskt och med ett leende spenderar, ba'fatt hon kan, L som har det så jobbigt just nu och som jag känner såååå för! M, som aldrig slutar höra av sig trots att jag aldrig.....M&J som ger mig ett förtroende jag svarar upp dåligt till. Åsså sist men inte på något sätt minst - du! Inte trodde du väl jag skulle glömma dig? Puss!


Finns du inte med på min lista? Hör av dig då och påminn mig om att du finns! *skrattar*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards