Alla inlägg den 7 december 2013

Av Catten - 7 december 2013 20:37

<p><p><br data-mce-bogus="1"><p><p><br><p><p>Hej lilla huset, idag har jag bott i dig i tre år.<p><p><br> Det har varit innehållsrika år, både på gott och på ont. Att Bo i ett friliggande hus, på marknivå föredrar jag helt klar framför den lägenhet på andra våningen som jag tidigare bodde i. Fast det finns ju naturligtvis nackdelar också. Trädgården är -för krockskadade mig - ohanterligt stor, speciellt som mina närstående är totalt ointresserade av sådant pyssel. Storleken på huset är perfekt, men isoleringen, och placeringen onekligen skulle kunna vara bättre.<p><p><br><p>Storleken HAR varit perfekt, kanske jag ska ändra mig till. För inom en mycket snar framtid (dvs 1-3 månader) flyttar Ängelen till studentlägenhet. Och helt bortsett från de självklaraa känslorna som uppstår när ens minsting/sisting flyttar hemifrån uppstår hos mig även frågan om vad som då händer med mig. Ska, kan, vill, orkar jag bo kvar i huset? Om inte, var ska jag bo då? Allmännyttans befintliga lägenheter lockar föga, och privata hyresvärdar begär fast anställning och inga betalningsanmärkningar. Lycka till i framtider *säger ironiskt*

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards