Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Catten - 16 mars 2012 16:47


igår kom jag på att jag glömt bort att länmka i listan till mitt senaste fynd. Jag orkar inte ens skriva nåt om hur skönt det är att det är fredag idag utan länkar istället till vad Blixa skrev om, något som jag själv också funderat på även om jag tack och lov missade just den här ruggugglan och hennes uttalanden:


http://blixabloggar.se/?p=798


Och eftersom jag - som min avatar visar - är en ytterst lurvig kvinna har jag med stort intresse följt diskussionerna/debatten/hatkampanjen som följde på Melodifestivalsfinalen, där en kvinna i publiken hade den oerhörda fräckheten att inte bara gå utanför sitt hem med orakade armhålor, utan även visa upp dem i tv när hon jublade över att Loreen vann....


Det har spridit sig som en löpeld, hatkampanjer och motkampanjer, debatter i tv, grupper på Facebook och i massor, massor av bloggar. en av de bättre (även om Blixa såklart har bloggat riktigt bra om samma sak) är den här:


http://debatt.svt.se/2012/03/13/jag-ar-stolt-over-mitt-har-under-armarna/


Det är härligt att hitta människor som kan formulera de tankar som tyvärr aldrig lämnar mitt hjärnkontor...

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards