Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Catten - 8 januari 2012 11:46


så oerhört mycket jag skulle vilja blogga om.


Genderproblematik


Relationer


Samhällsföreteelser


Böcker


Den nya kurskatalogen från universitetet


och även en hel del egna funderingar om andra saker än ovanstående.


Men det blir liksom inget av det. Jag kan få en STOR tanke och känna att "det här vill jag verkligen skriva om". Men så går jag inte omedelbums och skriver och sen är tanken borta i en grisblink (det ordet har jag stulat från Selma, för LÄSER bloggar, det gör jag fortfarande!) och så blir det lik förbenat inget blogginlägg den dagen heller.


Man kan ju annars tycka att jag borde ha haft tid för att blogga liksom - jag klämde till med lite komp och några semesterdagar och har jobbat hela tre dagar sedan den 22 december. Så helt utsliten av jobb är jag ju definitivt inte. Jag förmodar att jag istället lider av en viss letargi, fast den vet jag att jag kommer att ryckas ur ganska så omgående när terminen sätter igång igen.


Å då kan jag ju inte låta bli att undra varför det ska vara så, antingen allt eller inget?

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards