Alla inlägg den 21 december 2011

Av Catten - 21 december 2011 20:11

min nätleverantör - helt utan att checka av med mig - bestämde sig för att jag behövde en paus från det där näthängandet jag ägnar mig åt. Närmare bestämt nästan en hel veckas paus. Gissa om jag har varit abstinent!


Datorn, för sin del, verkar inte ha lidit alls under min frånvaro - senaste påhittet av den är nämligen att när jag fäller ut min lista med favoritsidor (bland annat era bloggar) så får muspekaren ett litet frispel och irrar vilset omkring innan den till slut landar på den sida jag faktiskt pekar på.


Jag kanske förmänskligar mina ägodelar en aning när jag tillskriver dem känslor och tankar men i mitt stilla sinne så tänker jag att den kanske rusar omkring så där i ett desperat försök att få mig att resignera och inte börja klicka mig runt....men de här sex nätlösa dagarna har visat mig att jag BEHÖVER era bloggar! :)

Presentation


Fortfarande lurvig - och rund igen:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards